Mesec i po dana rada uslužnog centra: Zadovoljni građani

  15 januar 2010
Ocenite ovaj članak
(0 glasova)

Opštinski uslužni centar otvoren je krajem novembra u zgradi Skupštine opštine Bečej i ima deset šaltera - informacije, pisarnica, overa, građanska stanja i državljanstvo, matičar, dečji dodatak, društvene delatnosti, komunalni poslovi, urbanizam i građevinarstvo i pošta.

Posle mesec i po dana u lokalnoj samoupravi su zadovoljni radom centra, a isto važi i za građane opštine Bečej.
„Što se nas u opštini tiče, ništa se nije promenilo i dalje imamo isti obim posla, ali su građani sada zadovoljniji, jer ne moraju da lutaju od kancelarije do kancelarije, nego na jednom mestu efikasno i komotno mogu da obave skoro sve stvari iz delokruga Opštinske uprave. Do sada nismo imali većih problema u radu centra, nekoliko puta je bilo sitnih problema u funkcionisanju računarskog sistema, ali je sve brzo otklonjeno tako da korisnici usluga nisu morali da čekaju“, rekla je Ljiljana Dejanović, načelnica Odeljenja za opštu upravu i društvene delatnosti.
Anketirani građani, osim u jednom slučaju, takođe su zadovoljni radom uslužnog centra.
Marija Aleksandrović: Prvi put sam poslom došla u zajedničku kancelariju i vrlo sam zadovoljna pruženom uslugom. Osoblje je izuzetno ljubazno, sve što mi je bilo potrebno dobila sam za veoma kratko vreme i to je sjajno. Ovako nešto je trebalo otvoriti mnogo ranije.
Daliborka Bugarski: Iznenađena sam efikasnošću. Dobro je što više nema čekanja, trčanja od šaltera do šaltera i namrgođenih službenika. Kancelarija je lepo sređena, osoblje je ljubazno i niko vas ne gleda „s visine“.  
Sven Gorović: Sve je super. Pogledajte samo kako ova kancelarija izgleda u odnosu na sve ostale u zgradi opštine. Službenici su lepo obučeni, ljubazni su, pojasne vam sve i, što je najvažnije, rade maksimalnom brzinom. Nisam verovao da u Bečeju može da postoji ovako nešto. Nadam se da će Opštinska uprava  nastaviti sa modernizacijom.
Katica Galamboš: Zbog procesa legalizacije prvi put sam došla u ovaj centar i za sada sam zadovoljna uslugom. Videću kako će biti do kraja, jer moram da pribavim mnogo papira. Službenici su ljubazni, odgovore vam na sva pitanja, tako da ne morate da lutate u razmišljanjima. Otvaranje uslužnog centra je jedina pametna stvar koju je naša opština uradila za ovaj narod. Prezadovoljna sam uslugom, osoblje je ljubazno.
Sabolč Albahari: U centru nije baš sve okej. Želim da promenim adresu, treba mi mnogo papira i sve to bi moglo mnogo brže da se uradi.

S. Malešev

Naslovi

Popularni Članci

      

Vojvodina

Srbija